خودآموز صوتي تصويري زبان عمومي کارشناسي ارشد و دکتري
خرید آسان،ارزان،با اطمینان همراه با پشتیبانی.
با خرید نقدی از پرداخت هزینه پستی خودداری کنید.

خودآموز صوتي تصويري زبان عمومي کارشناسي ارشد و دکتري

قیمت: 24500 تومان

چگونه مي‌توان زبان عمومي را در کنکور 100 درصد جواب داد؟
آيا از اهميت درس زبان عمومي و تاثير آن در قبولي کارشناسي ارشد و دکتري مطلع هستيد؟
قيمت دي وي دي خودآموز زبان عمومي کارشناسي ارشد و دکتري 28500 تومان است که با خريد از اين سايت با 10 درصد تخفيف ارائه مي شود.
معرفي خودآموز زبان عمومي:
چرا خودآموز صوتي تصويري زبان عمومي: 1- توصيه شده توسط رتبه‌هاي برتر دانشگاه صنعتي شريف، اميرکبير و تهران. 2- چرا که با صرف 36 ساعت غيرممتد، زبان عمومي را فرا مي‌گيريد. 3- چرا که مي‌خواهيد در درس زبان عمومي يکقدم جلوتر از رقبايتان باشيد. 4- چرا که يکي از درس‌هاي سرنوشت‌ساز در قبولي شما مي‌باشد. 5- چرا که کسب درصد بالاي زبان عمومي را با کمترين دانش زبان مقدور مي‌سازد. 6- چرا که اکثر داوطلبان، درس زبان عمومي را منفي يا صفر درصد مي‌زنند. 7- چرا که با کمترين زمان ممکن با ضمير ناخودآگاه، زبان عمومي را فرا مي‌گيريد. 8- چرا که نيازمنديهاي زبان عمومي شما را از مقدماتي تا پيشرفته پوشش مي‌دهد. 9- چرا که زبان عمومي را بدون استاد با روش SLP فرا مي‌گيريد. 10- چرا که مي‌خواهيم پايه‌اي، زبان عمومي شما را تقويت کنيم. 11- چرا که در مقطع کارشناسي ارشد و دکتري به زبان انگليسي نياز داريد. 12- چرا که با افزايش دردص زبان، انحراف معيار ايجاد شده، رتبه شما را بالا مي‌برد. 13- چرا که حاصل 2 سال مطالعه، نيازسنجي و برنامه‌ريزي هيئت علمي سنجش تکميلي اميرکبير مي‌باشد. 14- چرا که زبان عمومي را با کيفيت سنجش تکميلي اميرکبير فرا مي‌گيريد. اين محصول، در سراسر کشور ارائه مي شود.
جهت دانلود فايل نمونه به‌صورت رايگان به سايت سنجش پورتال دات کام مراجعه نماييد.
قابل استفاده براي: 1- کساني که مي‌خواهند در درس زبان درصد بالايي کسب کنند. 2- کارمندان و کساني که کار زياد و وقت اندک دارند. 3- کساني که مي‌خواهند از وقت غير مفيد خود نهايت استفاده را ببرند. 4- دانشجوياني که درگير دروس ترم خود هستند. 5- کساني که به علت عدم داشتن اطلاعات زبان عمومي فرصت‌هاي زيادي را از دست داده‌اند. 6- کساني که مي‌خواهند بدون نياز به مطالعه طاقت فرساي لغات و گرامر، زبان عمومي را غافلگير کنند. 7- خانم‌هاي خانه‌دار که مي‌خواهند همزمان با کار منزل، زبان عمومي را ياد بگيرند. 8- و تمام کساني که تاکنون نسبت به درس زبان بي‌علاقه بوده‌اند.
9- آزمون تافل، آيلتس، MCHE، MCHLE.
هديه ما به شما: 1- عضويت رايگان در مرجع اخبار دانشگاهي و ارسال روزانه اخبار دانشگاهي به ايميل شما. 2- کارت تخفيف خريد محصولات آموزشي سنجش تکميلي اميرکبير. 3- پشتيباني و مشاوره رايگان در زمين? يادگيري زبان عمومي 4- فايل متني چگونه براي ارشد و دکتري آماده شويم به فرمت PDF و EPUB. 5- فايل متني تکنيک‌هاي انتخاب رشته کارشناسي ارشد 6- فايل متني اسرار موفقيت در مصاحبه دکتري
7- دانلود مطالب آموزشي رايگان از سايت سنجش پورتال.
محتويات: 1- فايل‌هاي صوتي زبان عمومي، شامل: لغات، گرامر و درک مطلب زبان عمومي به فرمت MP3. 2- فايل‌هاي متني لغات دبيرستان، لغات دانشگاهي و لغات 504 به فرمت PDF و EPUB. 3- فايل متني گرامر دبيرستان و دانشگاه به فرمت PDF و EPUB. 4- فايل متني تست‌هاي طبقه‌بندي شده به فرمت PDF و EPUB. 5- آموزش تصويري زبان عمومي شامل: لغات، گرامر و درک مطلب زبان عمومي به فرمت wmv. 6- دستورالعمل يادگيري زبان عمومي به همراه چک ليست مربوطه. 7- نرم‌افزار يادگيري لغات و واژگان و ... .
زبان عمومي ارشد
زبان عمومي دکتري
زبان ارشد
زبان کنکور ارشد
به کليه د

خرید محصول        سوال از فروشنده







تاريخ : جمعه 18 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط میترا محمدی